Grafisk design
OBSERVATORIET I BRORFELDE
UDSTILLING
Biohuset på Observatoriet i Brorfelde - en taktil udstilling om naturens mikroliv, hvor alle sanser er i brug. Det grafiske koncept består primært af stemningsskabende silhuetter af dyr og beplantning fra området omkring Brorfelde. De er printet på eg i grønne nuancer. Der er skabt et univers, der understøtter tematikken biologi, som en del af projektet ‘Få øje på at se livet omkring dig’.
• Grafisk koncept inkl. rammer for indhold, farvepalette,
komposition, billedestil og typografisk hieraki.

COFFEESMITH SALZBURG
EMBALLAGE / POSTKORT
Emballage bestående af sorte poser påsat postkort med poetiske akvarel illustrationer, som kan tages af og sendes eller hænges på køleskab. Motiv til illustrationer er inspireret af landets fauna og fugleliv.
Ledende grafisk designer på projektet
• Analyse og research.
• Grafisk koncept inkl. farvepalette og komposition.
• Illustrationer malet med akvarel.
COPENHAGEN MIST
Virksomhed med ekspertise i Azure PaaS og globale Sitecore-implementeringer på Azure.
Visual identitet skal udtrykke troværdighed, kompetence og være moderne.
• Visuelt koncept inkl. logo, farvepalette,
komposition, billedestil og typografisk hieraki.
• Websitedesign.
• Designmanual med retningslinjer
for logo og visuel identitet.



MUSIKER KARSTEN HOLM
CD
Et af mange CD-projekter designet til musikeren Karsten Holm.
Denne er Carl Nielsens sange og salmer fortolket af Karsten Holm og Carl-trioen.
Ledende grafisk designer på projektet
• CD og sleeve til både album og single.
Designet under min ansættelse hos Kvorning Design.
REGION HOVEDSTADEN
VISUEL IDENTITET
Udvikling af en ny grafisk identitet og designpakke for Region Hovedstadens Ledelsesudvikling.
Identiteten skal udtrykke mod, lyst, at vokse sammen og balance.
Inspiration var fraktaler, som symboliserer; nyt liv, vækst, styrke.
Ledende grafisk designer på projektet
• Visuelt koncept inkl. logo, farvepalette, komposition, billedestil og typografisk opsætning
• Logo, design til Powerpointskabelon, postkort,
Word notatskabelon, webbinar baggrund,
elementer til web og program.
• Designmanual med retningslinjer
for logo og visuel identitet.
REGION HOVEDSTADEN
KONFERENCE
Medmenneskelig ledelse - stor konference for Region Hs ledelsesudvikling.
Hver sin farve til konferencens 3 spor.
Ledende grafisk designer på projektet
• Visuelt koncept inkl. logo, farvepalette, komposition,
billedestil og typografisk opsætning.
• Invitation, program, billetter, udstillingskuber,
klistermærker, navneskilte, temaskilte og diplomer.
TÓL WATCHES
LOGODESIGN
Logo og design af urskive til det unge urmærke TÓL Watches.
Enkelt, dog markant anderledes ur, der udstråler, kraft, stil og eventyr.
Logoet understøtter denne fortælling.